Gå til indhold
New Autumn/Winter collection out now!
New Autumn/Winter collection out now!

FAQ

Ordre og Forsendelser
>
Hvad er min ordrestatus?

Efter du har placeret din ordre modtager du en mail med ordrestatus. Derefter modtager du også en ny mail med tracking nummer, når din pakke er sendt, så at du altid kan se hvor din pakke er.

Hvornår modtager jeg min pakke?

Vi tilbyder dag til dag levering så længe du bestiller inden kl 12. Ellers kommer pakken dagen efter. Obs: vi leverer dog ikke i weekenden.

Hvad koster forsendelsen?

Forsendelser på bisgaardshoes.com med en værdi af over 500,- DKK er gratis. Der beregnes 39,- DKK fragt til ordre med en værdi af under 500,- DKK.

Leverer I til erhverv?

Du kan vælge, om din pakke skal leveres til din hjemmeadresse eller til en forretningsadresse. Sørg for at inkludere det personlige navn og firmanavn, hvis du vælger levering til en virksomhedsadresse.

Hvem sender I med?

Vi sender alle pakker til privatadresser og til erhvervmed GLS.

Hvordan kan jeg betale?

Hos Bisgaard kan du vælge mellem følgende betalingsmåder:

  • Visa / Visa Dankort / Visa Electron
  • MasterCard
  • Maestro
  • American Express
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • PayPal

Alle betalinger registreres først, efter at ordren er blevet godkendt.

Ombytning og Returnering
>
Kan jeg returnere min ordre?

Selvfølgelig - Du har en fuld 14 -dages returret.

Kan jeg bytte til en anden størrelse eller stil?

Det er muligt at vælge en anden størrelse eller stil, bare brug den returlabel, du finder i æsken sammen med skoene, til at returnere skoene til vores lager. Når skoene ankommer til vores lager, trækkes et returgebyr på 39,- DKK automatisk fra din refusion.

Det er også muligt at sende pakken til vores lager uden at bruge returlabel - bare send den til adressen, der findes på returlabel. Bemærk ordrenummeret på returlabelen, så vi kan identificere din pakke. Indtil det ankommer til vores lager, er du ansvarlig for skoene og hvor de befinder sig. Derfor, og fordi det er den billigere løsning for dig, anbefaler vi at bruge den vedhæftede returlabel.

Vær opmærksom på, at de nye sko kan bestilles direkte på vores websted, men afhænger af tilgængelighed.

Hvornår bliver jeg refunderet?

Efter vi har modtaget din pakke, kan der går op til 5 dage indtil du er blevet refunderet, afhængig af betalingsformen du har valgt.

Sikkerhed og Persondata
>
Hvordan behandles mine oplysninger?

Alt personlig information behandles på en sikker måde. Ingen infomation sælges til tredjepart og alle informationer kan til enhver tid indses. Du modtager ikke reklame, tilbud eller andet materiale med mindre du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev.

Alle kunder der betaler via hjemmesiden bliver valideret. Vi forbeholder os retten til at forsinke eller slette en ordre, hvis vi mistænker svindel. Betalingsinformation gemmes ikke i vores database og vi har heller ikke adgang til dine betalingsinformationer. Alle betalinger behandles sikkert af Shopify Payments eller Bambora (MobilePay).

Du kan læse mere om vores Privatlivspolitik.

Størrelse og Pleje
>
Hvilken størrelse skal jeg vælge?

Du kan se de indvendige mål af skoene ind på hvert produkt. Husk at målene er taget det længste rum der er indvendigt i skoen.

Hvordan skal jeg pleje produkterne?

Følg blot disse links for mere information:

Pleje af børnesko

Pleje af damesko

Miljø og Bæredygtighed
>
Hvor er bisgaard skoene produceret??

Hele damekollektionen og størstedelen af børnesamlingen er produceret i Portugal. Vores produktionsmetode er vigtig for os, da den reducerer miljøbelastningen forårsaget af overdreven forsendelse og også leverer optimale resultater med hensyn til kvalitet. Du kan læse mere om vores syn på bæredygtighed, og hvorfor det er så vigtigt for os her